Rdza i lakierowanie

0

W Polsce, gdzie w czasie zimy drogowcy sypią drogi olbrzymimi ilościami soli, nasze auta są szczególnie narażone na korozje. Szczególnie zagrożone są elementy znajdujące się najbliżej podłoża oraz łączenia elementów, w których może zbierać się brud i sól. Najlepszymi tańszym od lakierowania sposobem jest wizyta w zakładzie zajmującym się konserwacją nadwozi. Pokrycie środkiem antykorozyjnym całego samochodu, to koszt od 550 zł do 750 zł w zależności od jego wielkości, a polakierowanie jednego elementu to 300-500 zł.

Mało tego, jeśli okaże się, że rdza sperforowała karoserie, to musimy też odwiedzić blacharza, który „przeżartą” część karoserii zastąpi kawałkiem blachy, tzw reperaturką.

Wielkość elementu nie ma zwykle wpływu na cenę lakierowania, a w przypadku lakierów dwuskładnikowych i tak najczęściej konieczne jest lakierowanie całego elementu.

Udostępnij

Dodaj komentarz